felicialundberg

Alla inlägg under april 2013

Av Felicia Lundberg - 24 april 2013 17:47

Kakan ute ur ugnen. Nu måste den bara svalna lite och sedan ska det på lite glasyr:)

Av Felicia Lundberg - 24 april 2013 16:54

Av Felicia Lundberg - 24 april 2013 14:41

Hiss/Diss? 

Av Felicia Lundberg - 24 april 2013 13:22

Asså helt random tröck jag igång Justins låt All around the world. Och nu sen typ 15.00 har jag suttit och lyssnat på allt från gamla till nya av hans låtar. Helt sjukt...! Jag som inte ens har tyck om hans musik sitter nu och tänker: Åhh, han är så söt, cool och bara bäst...:D Jag får väl se om jag blir en Belieber i min ensamhet  


Men jag måste alla fall erkänna att han är grymt snygg!!  

Av Felicia Lundberg - 24 april 2013 08:22

Oserös rubrik, men men...Nu ligger jag nerbäddad i sängen med huvudvärk. Kände av det redan igår, men ville verkligen åka till stallet. Så idag tog jag faktiskt en vilodag. När jag har skrivit klart inlägget ska jag hoppa upp ur sängen skynda mig till badrummet och dra igång lite badvatten. Känner att jag förtjänar det;) Idag kommer det nog vara ganska bra uppdatering.. Mamma kommer hem vid lunch för att hålla mig lite sällis och sedan sticker hon iväg till jobbet igen. Nej, nu måste jag verkligen upp!

Av Felicia Lundberg - 23 april 2013 20:58

Hej. Idag har det inte varit så bra uppdatering... Har inte riktig hunnit med bloggen. Måste ju vara ärlig:) Lektion gick super. Fick Ferdy. Vi jobbade mycket med skänkelvikningar (som han är en stjärna på). Galoppen var mycket mer lugn och samlad än vad den brukar vara. Väldigt "bra" om jag får säga det själv. Lektion kändes som sagt toppen:) Över till något annat. Den 1/5... Alltså nästa onsdag... Är det dags att dra på sig dom vita tävlingshandskarna för första gången:D Har aldrig riktigt vågat tävlat, men nu anmälde jag mig på Majsan. 60 cm clear round. Sjukt taggad!! Som första val valde jag bu Majsan, andra Cojan och tredje Sally. Nervös eftersom det är min första tävling:) Ska försöka få någon att filma, så då kanske det kommer upp på bloggen. Nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon. Puss och kanske godnatt

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards