felicialundberg

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Felicia Lundberg - 15 april 2013 20:44

Hej-igen. Känner att jag ville bjuda på ett litet inlägg nu. Myser lite i min nya Gekås pyjamas:) Det föreställer en galen kanin tror jag. Dagen har varit helt ok. Mycket matte på schemat idag... Inte direkt min starka sida:/ När jag kom hem gick jag till farmor och farfar och bara va. Väldigt skönt. Sen stack jag och pappa iväg upp till Hööks och köpte till lite borstar och saker så att min nya  "ryktlåda" blev komplett:) Imorgon är det bussen ner till stallet. Cojan, och sedan lektion. Hon är så himla mysig att pyssla om. Rider inte henne så mycket längre, men hon hade ingen skötare så jag tog på mig det roliga jobbet. Nu ska jag bara lite social. Men vi hörs. Puss

Av Felicia Lundberg - 15 april 2013 13:38

Loggar lite så här när man får vara inne på den ösregniga rasten.Den slutar visserligen om 8 min, men lite hinner man ju blogga:) Nu kom Julia och hon skulle visst också blogga. Känner att jag använt ordet "blogga" väldigt mycket i det här inlägget. Ska nog kanske ut och fotografera lite om regnet avtar. Om det blir några bilder lägger jag nog upp några och så kanske jag leker lite med redigeringsprogramet på datorn. I inlägget när jag la ut kattbilderna så skrev jag ju vad kameran hette, men som vanligt blev det fel ord... Den heter i alla fall Pentax K200. Superbra kamera om jag får säga det själv:) Redigeringsprogramet som jag har i datorn heter Picasa. Tror jag:) Shot nu kommer inlägget in. En timme efter jag skrev det:) Hann inte skriva klart innan rasten var slut så nu sitter jag på toan och bloggar:) Nu måste jag in igen, så adios:*

Av Felicia Lundberg - 15 april 2013 06:58

                           


Glömde säga att alla bilder är tagna av min familj, just dom här är tagna av mig:)


Kamera: Penatx k200

Av Felicia Lundberg - 15 april 2013 06:46

Dags att göra i ordning sig.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards