felicialundberg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia Lundberg - 31 oktober 2012 15:51

Dålig uppdatering jag vet:( Men,men:D Är nu i Italien på en pappa, dotter resa:) Det är inte en sol och bad semester utan en liten tripp för shopping och sightseeing. Idag lånade vi cyklar från hotellet. Pappa sa att vi skulle cykla och titta på typ ett slott som låg nära där vi hade varit lite tidigar på dan:) Och när vi börjar cykla säger pappa att vi ska ta en genväg som går fortare! Så vi börjar cykla år motsatt håll och efter en halvtimmes cyklande är vi på andra sidan hamnen som är gigantisk och vårat hotell och det där slottet låg på motsatt sida, och då sa pappa att han trodde att det fanns en bro över hela hamnen, så då fortsatte vi yttligare en kvart! Tror ni vi kom fram..., nejdå vi fick vända om och köra hela vägen tillbaka för att vi kom in i en gränd:D Så efter typ att ha cyklat runt hela Brindisi (som staden heter) Så är vi nu äntligen hemma på hotellet xD Kanske kommer en liten bild senare... Kraaaam

Av Felicia Lundberg - 26 oktober 2012 18:07

Skypar nu med Nora, Ida och Ellen. Det är väldigt roligt!!!:-) Vi har skypat i över 1 timme :-) Imorgon har jag lektion då ska vi hoppa:-) Hoppas verkligen att jag får cOjan! 



                                                         KRAAAAAAAAAAAAM!

Av Felicia Lundberg - 25 oktober 2012 15:38

Tja, idag har vi haft biologiprov:( Inte så kul att veta, men, men...:) Inte så mycket mer att skriva,men tja rå<3

Av Felicia Lundberg - 21 oktober 2012 17:51

Hej alla läsare :-) Som ni kanske förstått så kan jag inte göra den 27 bostaven i alfabetet :-( Så om det är typ ett mellanrum mellan några bostäver så är det den bokstaven ! Nu är jag iallafall med min kompis tilde vi gör inte så mycket, men vi hörs imorgon :) Bye!

Hej

Av Felicia Lundberg - 18 oktober 2012 20:18

Inte gjort så mycket idag. Så inget mer att skriva:-( Bye:-)

Av Felicia Lundberg - 16 oktober 2012 18:09

Jag är då jäkla dålig på att göra inlägg, men har så mycket nu! Idag har jag mest gjort bajsläxa för imorgon har vi lite olika prov:-( Bye så länge<3B
PS. Här får ni en bild på super söta Härold<3

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards