felicialundberg

Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia Lundberg - 31 mars 2013 18:19

Av Felicia Lundberg - 31 mars 2013 17:51

Heeeeej. Nu så har jag blivit lite fotad utomhus. Det var kul:-) När jag kom in så gjorde jag en ny header. Förut så har jag använt Pizap.com som redigeringssida, men kände att jag ville prova något nytt så jag använde någon sida jag hittde på nätet:) Tror den hette: http://www.fotor.com 

Den blev väldigt enkel, men det tog typ en timme att göra den. Jag är i alla fall väldigt nöjd! Nu så chillar jag lite framför burken med rörelse:) Hare gött så hörs vi:) Puss

Av Felicia Lundberg - 31 mars 2013 10:32

Nu är vi i söder om Södertälje:-) Det blev liksom frukost och sen direkt hem! Tror jag drar ner till Stjärnholm och tittar på lite hoppning. Men vi får väl se... Puss

Av Felicia Lundberg - 30 mars 2013 21:56

Tittar nu på en riktig rysare i sängen. Det fick bli Halloween 3. Det handlar om... Googla! Ganska trött, men har också ont i magen. Lägger ut något litet inlägg imorgon. Natt Puss;-)

Av Felicia Lundberg - 30 mars 2013 12:38

.Dagen började med påskäggsjakt. Pappa hade gömt mitt ägg och jag fick köpa ledtrådar från en ledtrådspott på 100 kr. Varje ledtråd kostade 20 kr, jag behövde tre stycken. Nu så känns det verkligen som vår! Sitter ute på altanen och bloggar och solar... kan det bli bättre...? Blev också årets första utefika här på altanen:) Halv två blir det påsklunch hos farmor och farfar. Det serveras nog påskmat   Sedan bär det av mot Stockholm. Hör sen. Adios!

Av Felicia Lundberg - 29 mars 2013 14:12

Stekspaden i högsta hugg! Nej, men nu så håller jag på att göra lite lunch. Det serverad rårakor med rårörda lingon, bacon och créme fraîche. ( rårakor= stekt potatis typ) Nu måste jag återgå för dom håller på att brännas fast;) Puss

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards