felicialundberg

Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia Lundberg - 28 februari 2013 16:01

Sämst UPD men har inte hunnit idag:) Är med Alice nu och snart ut till stallet:* Ska titta när hon rider lektion.

Av Felicia Lundberg - 27 februari 2013 17:59

Efter en blindsminkning som inte kom upp på youtube... :D och till alla som vill ha fler videos... Kommentera vad ni vill ha FÖR videos:) Allt jag ville säga:)

Av Felicia Lundberg - 27 februari 2013 07:18

Här kommer lite fler bilder på min lilla pärla:* puss

Av Felicia Lundberg - 26 februari 2013 18:38

Påväg hem från stallet nu;) Gick helt okej tycker jag, men det gick inte super:) Jag hade i alla fall Majsan som är en lite pärla när det gäller att gena och smita iväg :D Hon gick fint ett tag tror jag. Idag har det varit helt okej i skolan... Ni får inte glömma bort frågestunden! Har fått lite frågor, men dom är inte alltid så seriösa... Ni som har skrivit dom vet vilka ni är och om ni menar det ni skriver så var inte så fega och sitt bakom era datorer utan säg det face2face...!

(Y)

Av Felicia Lundberg - 26 februari 2013 09:49

Tråkar i skolan...

Av Felicia Lundberg - 25 februari 2013 21:49

Tänkte berätta lite om dagen (Y)
Efter skolan hängde jag med Jennifer hem efter skolan och sedan så drog vi till stallet:) Hon skulle ha lektion med sin häst Solero. Dom hade hopplektion och det gick väl bra tror jag:) Han var lite sprallig, men dom var väldigt super tycker jag;) När jag kom hem med stelfrusna fötter så hade min underbara mamma fixad ett bad:* Som ni kanske förstår så badar jag ganska ofta.... Nu så får jag säga Hejdå för idag så puss på er

Av Felicia Lundberg - 25 februari 2013 09:46

Rast snart med efterlängtade Elin:*

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards