felicialundberg

Alla inlägg under april 2013

...

Av Felicia Lundberg - 30 april 2013 21:50

Av Felicia Lundberg - 30 april 2013 21:49

Idag har det inte vart så bra uppdatering... Har inte hunnit blogga idag.... Har haft lite annat för mig;-) Blev superförvånad när våran ridlärare delade ut hästar. Fick Toffe -som jag inte fått på suuuuuuuperlänge- blev inte så nöjd först, men det gick verkligen super! Vi skulle ridit ute, men det blåste för mycket. Vi hade markarbete (bommar). Toffe brukar vara väldigt slö, men jag tycker att jag gick väldigt bra fart på honom.

Supernervös inför tävlingen imorgon. Banan var uppsatt på väggen så nu sitter den i huvudet:) Allt packat och klart inför imorgon. Stövlarna putsade och hjälmen avtorkad.

Ska snart lägga mig tror jag. Upp tidigt imorgon. Hörs imorrn:*

Av Felicia Lundberg - 29 april 2013 21:10

Nu är starttiderna uppe på hemsidan. Startar som nr 5 av 17. Nu börjar man bli nervös. Har just tvingat i mig en apelsin och ett stort glas vatten. Har bestämt att jag ska vara frisk imorgon. Är ju stallet - finns det någon bättre plats :-)?

Har önskat Majsan, som jag ska ha på tävlingen, vi har 'markarbete'. Blir nog en bra uppvärmning inför onsdagen. Det är bara jag som har Majsan under tävlingen. Kanske inte en så stor favorit bland andra, men i mina ögon är hon en pärla.

Såg också att jag skulle vara banpersonpersonal i den högsta klassen, 80-90 cm. Jag hoppar 60 cm.

Just det, Daniel, brorsan, ska faktiskt följa med. Han har aldrig tittat när jag ridit, men har lovat titta på min första tävling. Ska bli kul att se vad han tycker:)

Det kommer bilder imorgon från stallet, om uppladdningen fungerar. Är ju inte världens bästa täckning där. Imorgon ska jag ta hand om Cojan innan min lektion.

Kan det bli bättre?

Nu ska jag tagga mig till 100, hörs imorgon!

Lägger en länk till starterna, om det fungerar...


http://www.stjarnholmsrf.se/ridskolan/aktiviteter/hopptavling_130501_startlista.htm#STARTLISTA

...

Av Felicia Lundberg - 29 april 2013 14:04

Av Felicia Lundberg - 29 april 2013 13:36

Sitter nu och kladdar lite på naglarna. Hade inget bättre för mig. Filmar faktiskt:) Kommer upp på Youtube sen, men inte på bloggen. Mitt huvud sprängs snart! Ville bara göra en lite kort upd. Hörs sen

Av Felicia Lundberg - 29 april 2013 11:12

Just vaknat på riktigt. På riktigt säger jag för att jag har vaknat och somnat om sedan 06.15 Blev hemma idag. Först var det tänkt att jag skulle prova gå, men vid frukosten höll jag på att spy, så då bestämde jag mig för att vara hemma idag.

Ligger nu i sängen och dricker blåbärsdryck. Nu ska jag ta och ringa pappa, men vi hörs sen:*

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards