felicialundberg

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Felicia Lundberg - 13 april 2013 19:23

Nu är allt lugnt. Kommit hem för några timmar sen. Fixat vad jag skulle och nu sitter jag och bara kopplar av i badet. Video laddas upp till Youtube och jag kan andas ut. Kroppen har rört på sig konstant i två dagar nu så man är lite utsliten:) Har vart en riktigt rolig upplevelse med många skratt. Ikväll blir det nog att titta när Nyköpingskillen spöar någon annan:) Jag vet inte direkt vem han möter. Har ju varit riktigt dålig uppdatering under dom här två dagarna, men jag tror att ni förstår varför. Imorgon är det den årliga gymnastikuppvisningen. Får se om jag går för jag har ingen att gå med... Sen jag var två år typ har jag vart med, men förra året kände jag att gymnastik inte riktigt var min grej så jag la av. Men har ändå gott på uppvisningarna. Min bästis kör fortfarande så jag får väl åka ner och heja på henne och hela gruppen. Nu ska jag inte sitta och stirra in i telefonen utan ska bara koppla av. Hörs senare.

Max

Av Felicia Lundberg - 13 april 2013 14:50

Blev innan Linköping:) Hittade en Max. Provade ny smak på Lyxshake. Cookie cream. Supergod!

Av Felicia Lundberg - 13 april 2013 14:21

Kommit halvvägs nu ungefär. Skulle ha stannat på McDonalds och fikat, men mamma svängde inte av så nu måste jag vänta till Linköping...:-D Kommer UPD då.
Mongobild, men har tråkigt så jag bjuder på den.

Av Felicia Lundberg - 13 april 2013 11:58

... 4 timmar i bilen...

Av Felicia Lundberg - 13 april 2013 07:31

Godmorgon alla fina bloggläsare. Idag blir det inte heller så bra uppdatering för det är shopping på schemat idag också. Det kan nog komma några små inlägg under dagen. Gekås öppnar 08.00 så vi ska vara på hugget. Åker hem någon gång under dan:*

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards