felicialundberg

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Felicia Lundberg - 4 april 2013 21:06

Jag ber så hemskt mycket som ursäkt att ni inte fick någon uppdatering. Hade ingen teckning  Kunde inte ens beställa en bussbiljett :-D Det gick bra med Cojan i alla fall. Efter det så hade jag ju lektion. Red Majsan. I början  gick det super! Vi gick in på volterna nästan direkt och där gjorde jag några fina fattningar. Sedan så skulle vi rida serpentiner (ungefär som ett ess över ridhuset) med volter i varje båge. (Svårt att förklara). I mittersta volten skulle vi galoppera och det var väl egentligen det som gick sådär... Hon gillar att skära av hörnen och lika så i volter. Jag blir så sjukt glad när jag får snälla kommentarer! Jag typ fylls av en obeskrivlig glädje:) Fick t.ex denna idag: 

Anonym

Måndag 1 april 20:31

Jag vill bara säga att jag läser din blogg varje dag och den är GRYMT bra! Du är min förebild ! :-)


Nu så tänkte jag titta lite på Criminal minds, men självklart, just när jag ska titta, så blir det tillfälligt avbrott... Istället drog jag igång datorn och började blogga. Tillbaka till fågestunden. Jag har samlat på mig lite frågor under en viss tid nu som jag tänkte svar på i en video. Jag tror att ni kan komma med lite fler funderingar:-) 


Jag funderar på att ha en Giveaway... Kanske, bara kanske! Om ni tycker det så får ni kommentera   


Är det bara jag som saknar sommaren...? Jag vill i alla fall ha sommar nu!! Känns så trist att fortfarande nästan gå i vinterkläder. Vill hoppa i shorts och linne typ  Ses amigos:*

Av Felicia Lundberg - 4 april 2013 13:46

Nu sitter man här igen. I väntan på bussen passar jag såklart på att blogga. Cojan väntar än en gång på mig;-) Ne, men nu så ska jag ner på stan och käka lunch med la familia. Efter det så skjutsar pappa ner mig till stallet. Först så är det ju Cojan och sedan så ska jag rida åter. Missade ju nån gång under Vi i femman perioden. Jag ska rida i Åsas grupp. Kommer ju bli att ta bussen till stallet tisdagar och torsdagar framöver. Nu kan jag nästan lova att det kommer någon uppdatering från stallet för jag har lite mer batteri än vad jag hade igår och jag hoppas verkligen att jag har lite teckning:-) Innan jag gick iväg så var jag verkligen tvungen att ducha mina ridstövlar. Dom såg ut som vandrande bajspinnar:D Nu kommer bussen så det blev ett kort inlägg.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards