felicialundberg

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Felicia Lundberg - 9 april 2013 20:33

Tittar nu på lite tv. Inte intressant. Tänkte berätta lite mer om ridningen. Fick Majsan på hoppningen. Gick ovanligt bra faktiskt. Fick igång henne väldigt bra. Hon var ovanligt pigg:) Först hoppade vi en sax med galoppbom innan. Kom in i trav. Den gick sådär, ganska bra. Efter det studs. Den gick super. På den kom vi i galopp. Sen blev det trestuds. Den gick absolut bäst! Väldigt nöjd. Både med Majsans insatts och min. Funderar på att hämta min Ben & Jerry och sätta mig och moffa lite:) Cojan på bilderna, men men. Puss

Av Felicia Lundberg - 9 april 2013 15:00

Äntligen på väg till stallet igen. En plats där allt flyter på. Cojan först och sen ridning. Hoppning på schemat. Yeah. Hoppas på Ferdy. Vill verkligen komma vidare med honom i både hoppning och dressyr:* Sitter i bilen och skriver när jag egentligen mår skitilla när jag just håller på med saker i bil. Så hejdå:)

:*

Av Felicia Lundberg - 9 april 2013 07:05

Sitter nu och äter lite frukost. Idag, skola igen... Men jag har och se fram emot stallet efter skolan:* woop woop! Cojam igen och sen hoppning. Tror jag får Ferdy, igen. Ska bli super. Förlåt för att ni inte fick några outfit
Bilder, men jag glömde det. Nu ska jag gå och göra i ordning mig. Ni får bilder sen.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards