felicialundberg

Alla inlägg under maj 2013

Av Felicia Lundberg - 30 maj 2013 17:43

Ny shoppat lite i taxfree. Sitter på McDonalds här på flygplatsen. Yey, dom hade gratis WiFi. Antingen hörs vi imorgon eller bönor jag kommer hem. Puss

Av Felicia Lundberg - 30 maj 2013 15:06

Macklemore<3

Av Felicia Lundberg - 30 maj 2013 13:30

Sorry för usel uppdatering. Nätet har legat nere på hotellet hela förmiddagen. Vi tar en taxi till flygplatsen vid halv fem och sen lyfter planet vi halv sju. Vi är hemma i Sverige vid 22.00 ikväll. 

Nu ligger jag och pressar. Måste få lite mer färg innan vi drar hem. Nu på morgonen har vi shoppat lite "presenter" till familjen. Både seriösa och oseriösa grejer;) 

Idag måste hav och pappa verkligen bada i havet. Vi har inte haft lust än:) Me. Idag är det ett måste!

Direkt efter skolan imorgon ska jag hem och fota prylarna jag köpte. Ska sedan ladda över dom till datorn. Sen får ni äntligen se dom:) 

Ni får ett inlägg sen. Puss

Av Felicia Lundberg - 29 maj 2013 09:13

Go'morgon. Just vaknat faktiskt. Trött idag igen. Vaknade och såg att det var mulet:/ Men i eftermiddag skulle videt skina upp:) Så på förmiddagen ska vi till nån grannstad.

Vi har en dag imorgon också, men på kvällen drar vi hem till Sverige. Skönt, men ändå lite tråkigt:/ Tror jag ska till skolan på fredag. Bror väl på när vi kommer hem.

:*

Av Felicia Lundberg - 28 maj 2013 21:24

Av Felicia Lundberg - 28 maj 2013 16:49

Just nu har jag upp till 40 besökare här per dag. Som alla bloggare vill jag ju såklart få upp statistiken.

Vill ni hjälpa mig med det? I så fall kan ni gärna länka min blogg på eran blogg, Insta eller något sådant.

Länkbyten funkar också.

Så snälla, hjälp mig med det. Det skulle betyda så sjuuuukt mycket för mig. Kommentera klar när ni gjort det.

Om ni har tur kanske jag slänger in en kommentar på eran blogg eller vart ni nu har länkat:)

Tack på förhand:**

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards