felicialundberg

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Felicia Lundberg - 2 maj 2013 21:28

Kom hem från restaurangen för ungefär en halvtimme sen. Supergott som vanligt. Nu myser jag i soffan och kollar insta och sådant. På senaste tiden har det handlat mycket om hästar bloggen. Blir ju mer stall nu när fotbollen är nedlagd... Jag lovar att jag ska fota nån dag och då kommer bilderna självklar upp på bloggen. Kommer outfit bilder imorgon.

Av Felicia Lundberg - 2 maj 2013 16:43

Idag har det ju inte vart så bra uppdatering.... Blev lite kaos imorse:D Kommer inte gå in på vad...:) Idag hade vi kemiprov i skolan. Det kändes som om det inte gick så värst bra. Vi fick också tillbaka matteprovet... Hade 17 av 28. Verkligen inte nöjd. Men jag tror inte ni är så intresserade av mina prov, så vi pratar om något annat. Nu sitter jag och kollar på Emmas ridlektion. Skulle egentligen suttit på bussen nu, men hennes mamma var så snäll och sa att jag får skjuts. Ikväll vet jag inte riktigt om det är något speciellt, men ni får en uppdate sen. Puss

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards