felicialundberg

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Felicia Lundberg - 11 maj 2013 22:05

Ville bjuda på ett sista inlägg för er som är vakna. Blir inte så sent idag eftersom det är ridning imorgon bitti. Jag är ju skötare åt Cojan och det är ju skötarridning så jag ska såklart rida henne. Det var faktiskt väldigt länge sen jag red henne så det ska bli kul  


Har tänkt att jag ska ändra lite design till sommaren. Har ju vart ganska "mörk" design så nu ska det fräschas upp lite. Har redan bytt bakgrund. Blev en ljus, ljus rosa:) Imorgon ska pappa ta med systemkameran till stallet. Blir nog någon headerbild därifrån. Snyggt med en bild mot den vita stallväggen :-) 


Har inte så mycket mer att skriva om, men vi hörs. Go`natt

Av Felicia Lundberg - 11 maj 2013 19:24

Tänkte länka till en sjukt rolig tjejs blogg. Hon var i alla fall deet när jag kände henne lite bättre. Vi gick i samma fotbollslag. Hon har startat en ny bloggsom är sjukt bra. Just nu kör hon veckans blogg så ni kan ju passa på att vara med i den. Här kommer länken iaf.   


http://angelinaberge.blogg.se/



Av Felicia Lundberg - 11 maj 2013 14:00

                             


Jag har själv tagit alla bilderna och redigerat dom med Picasa. 


Kamera: Pentax k200

OBS!


INGEN KOPIERING.


Av Felicia Lundberg - 11 maj 2013 11:03

Satte mig just vid pappas Mac för att blogga lite. Kände att jag var skyldig er det för att ni inte har fått så bra uppdatering. Valde att följa med pappa till jobbet. Han kom in och fick liv i mig vid 06.15 Kan säga att jag var lite död då... Tror att vi åker hem vid lunch, men det är inte helt säkert. Trodde jag och Tilde skulle ses då, men hon skulle tydligen ut på andra äventyr.


När jag kommer hem dunsar jag väl ner i solstolen och försöker få lite färg på mig likbleka kropp. A, men seriöst! Jag är verkligen superblek. Om vi inte åker på nån liten semester innan skolavslutningen få jag väl använda "Brun utan sol"  


nu har jag inte så mycket mer att skriva, men vi hör. puss

Av Felicia Lundberg - 11 maj 2013 08:52

Efter att tidigare provat olika smaker i Lokas "Likes old school" kom nu turen till "Chocolate shake". Redan doften påminde om chokladglass som smält i sommarvärmen. Och vet ni vad den smaken var precis som lukten. Chokladglass i flytande form:D

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards