felicialundberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Felicia Lundberg - 23 juni 2013 14:06

feliicialundberg var namnet:*

Av Felicia Lundberg - 23 juni 2013 09:14

Ingen blogg igår.. Hade kul med vänner hela dan. Tivoli i hamnen och lite sånt. Om ni tycker att uppdateringen är lite dålig vissa dagar så följ mig då på Videofyme.

Namn: Felicia Lundberg

Där lägger jag upp videos varje dag oftast. Det är lite lättare med videos när man år med sina vänner:* Men jag tänker på bloggen hela tiden.

Nästa vecka kommer ju mycket tid spenderas på campingen & då ska ju kameran med. Woopa!

Nu ska jag äta lite frukost, men vi hörs. Puss

Av Felicia Lundberg - 20 juni 2013 17:52

Idag har hela dan gått åt till att gå på stan med Sofia. Min mobil kunde inte anslutas på stan så därför blev det inget bloggande):

Nu sitter jag i en solstol o dricker & bara myser. Nästa vecka kommer mycket tid spenderas på campingen. Där blir det mycket bilder med systemkameran. Har inte kunnat fota något än för att kameran bor hos pappa(:

Roliga inlägg kommer det inte bli så många denna veckan eftersom vi flyttade i torsdags och har inte fått ordning på datorn än. Lite tråkigt, men men.

Av Felicia Lundberg - 19 juni 2013 14:19

Oh ja är bäst! Jag och Tilde gör succé mat!

Av Felicia Lundberg - 19 juni 2013 08:07

Ja, jag har faktiskt ett videofyme-konto. Där har jag inte uppdaterat så bra, men nu när jag har min nya mobil kommer det nog bli bättre. Så om ni vill titta på lite videos. Följ mig!


Jag heter Felicia Lundber, men självklar finns det ju fler med det namnet så min "profil" ser ut såhär.

Av Felicia Lundberg - 19 juni 2013 08:01

Drar mig i sängen och orkar verkligen inte gå upp:/ Jag är ingen person som känner "Nu är det sommarlov och då måste man vara uppe länge" så jag går ju typ och lägger mig mellan tio-elva, men ändå är jag trött när jag vaknar:)

Vid elva så kommer Tilde hit. Vi ska till det snuskiga badhuset. Hittat värsta mega-stora hårbollen och massa annat. Men det är ju gratis hela sommaren:) Alltså utebadet är gratis hela sommaren för att dom renoverar inne. Inte så intressant, men men. Hörs sen:*

Av Felicia Lundberg - 18 juni 2013 21:19

Heeej, länge sen va?? Har just krupit ner i ett varmt bad och tänker på vad jag ska blogga om.. Min blogginspo har försvunnit lite nu under do här första dagarna på sommarlovet, men det ska de' bli ändring på!

Idag så var jag ju med Smilla. Eller till halv ett för sen skulle hon göra nåt. Smilla har ni ju inte fått höra så mycket om, men vi har precis börjat "va". Kul kul;) Vi tre så åkte jag till stallet. Hade lektion. Det var sista lektionen för sommaren. Vi red barbacka och jag fick såklart Ferdie. Anade att jag skulle få en av dom vassaste ponnyerna;-) Blev lite förvånad över att han hade blivit mycket mindre skumpig:) BRA SVERIGE.. Så det var inte jätteobekvämt, men inte heller suuupersönt:) Vi red lite serpentiner, Hoppade (skuttade) över små hinder och hade lite balans. Under balansen skulle vi släppa tyglarna, men jag höll med en hand som en säkerhetsgrej. Han blir lite "nervös" när man inte har sadel på honom och då börjar han tippa runt. I galoppen var han verkligen skön. Så en sammanfattning: Rolig lektion, men benen är som spaghetti;)

Dom bilderna som kommer nu tog min kusin, Matilda Olsson, förra tisdagen.

Älskar bilderna om man bortser från mig;)

Dom här tog jag, men han ville inte riktigt va med på bild...

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards