felicialundberg

Alla inlägg under juni 2013

Av Felicia Lundberg - 18 juni 2013 08:08

Vaknade för typ en kvart sen och ska snart dra mig upp. Idag så ska jag och Smilla strosa runt på stan och på eftermiddagen är det stallet. Perfekt dag helt enkelt.jagas själv inte handla så mycket för att mina pengar måste sparas:)


Nu har jag faktiskt inget mer att skriva så vi ses. Puss

Av Felicia Lundberg - 17 juni 2013 08:23

Försöker dra min upp ur sängen nu, men det funkar inte vidare.. Vi bör ju på ett tak så min utsikt just nu är blå himmel och några toppar av hus som Ofc alltid finns där:) Från mitt fönster ser man också ner på "innergården" av en galleria. Svårt att förklara. 

Idag ska jag till stalle och rida igen en lektion. Missade ju en när jag var i Spanien. Ska rida med i den gruppen som inte har kommit lika långt som våran grupp. Det var den ända som det fanns plats i, men det ska bli kul. 

Ni får mer update sen.

..

Av Felicia Lundberg - 16 juni 2013 18:50

Av Felicia Lundberg - 16 juni 2013 07:51

Godmorgon.kursiv text

Har nästan precis vaknat och ska alldeles strax gå upp. Stor dag idag. 18 bast för brorsan. Oppa!

Gammal bild, men ändå:) Vi ungefär 10.00 åker jag, Stefan och mamma till pappa och börjar fixa lite. Sen så får vi se vad han får.. ;-)

Älskar förresten bloggplatsens nya uppdatering. Massa nya roliga saker. Nu måste jag upp. Puss

Av Felicia Lundberg - 14 juni 2013 12:24

Ska snart äta den årliga "sommarlunchen". Den består av lite rostbiff och sådant:) imorse lockade ju mamma mitt hår och då var det verkligen korkskruvar, men det blåste sjukt mycket så nu är håret uppsatt i en slarvig knut. Ettt tag var det fina lockar. Nu får ni lite bilder.

Av Felicia Lundberg - 14 juni 2013 07:08

Igår hann jag verkligen inte blogga. Vi flyttade ju, men idag är det i alla fall skolavslutning. Vädret är inte superbra, men vi får snart veta om det blir inne/ute. Hoppas verkligen på ute!

Ska be mamma ta lite kort där som i så fall kommer upp här lite senare. Puas

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards