felicialundberg

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Felicia Lundberg - 7 juni 2013 09:20

Älskar verkligen rynkebys nya "Fruit Water" <3

Av Felicia Lundberg - 7 juni 2013 09:04

Sorry för att inga bra inlägg kommit upp. Det är ju inte så jättekul att skriva långa inlägg från telefonen, men datorn är verkligen seg. Så jag får väl försöka nån dag;) 

Idag så ska jag, Tilde och Ida hitta på nåt kul.. Först så ska vi typ ba "va" ;D Efter det är det hamnen och trycka i sig glass. Sen så har jag tagit på mig det stoppar ansvaret att laga köttbullar och makaroner;) Efter lunchen-Sola och bada. Ikväll så ska vi tälta på våran gräsmatta. Det kommer nog bli som någon "tradition" för vi gjorde det förra året och hade verkligen skitkul! 

Nu så ska jag gå och käka lite frukost, men vi hörs. Puss

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards