felicialundberg

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Felicia Lundberg - 6 juni 2013 10:08

Ingen uppdatering igår, ber om ursäkt. Men jag tror nu förstår. Igår så var jag, Elin och Sofia nere i hamnen och käkade glass. Vi stack direkt efter skolan. Efter det skulle familjen ut och äta på rökeriet. En restaurang där jag bor:) Drn luggen verkligen superfint vid vattnet vid hamnen. Så det är ett stort plus! Till förrätt åt vi rökta räkor med aioli. Till varmrätt åt jag en haloumisallad och till dessert åt jag kladdkaka, alltid lika gott;)

Idag ska vi till nya lägenheten och lägga något golv utomhus. När det börjar bli tråkigt går jag nog ner på stan. Vi bor ju i alla fall mitt på stan. Så varför inte passa på:)

Ni får en outfit sen. Puss

Mongobild bjuder jag på:* +desserten

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards