felicialundberg

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Felicia Lundberg - 1 maj 2013 17:52

Hittade denna roliga video på Fokis blogg. Fokis.se


Är nog inte så smart att leka med denna....


Kommer själv ihåg när jag lekte med sådanna...

Av Felicia Lundberg - 1 maj 2013 16:37

Ni har ju som sagt inte fått så bra uppdatering idag. Jag är så jävla nöjd över prinsessan! Hon var lagom pigg och tog sig över hindren hyfsat bra. Vi tog oss genom  banan och sådant, men ibland var det inte sånt "flyt" över hindren  Skulle nog haft lite mer fart. Så det var mitt fel att det gick lite trögt:) 


Var så nervös innan. När hon ropade upp mitt namn hann jag inte tänka utan jag bara red på. Tänkte inte så mycket. När jag var klar höll jag på att spy. Jag blev väl så chockad att det gick bra. Har sån sjuk prestationsångest:-) 


Kände mig otroligt nöjd över mig, men framförallt över Majsan. När vi kom ut ur ridhuset med rosett och allt kändes det grymt. 


Sen så var jag ju banpersonal. Det var faktiskt kul, men det var ganska många som ramlade av. 


Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Helt död! Bilder kommer som min kusin tagit. Kommer nåt lite inlägg senare. Puss


Av Felicia Lundberg - 1 maj 2013 07:46

Här är man uppe med tuppen. Klockan var ställd på 06.00, men det blev kvart över:) Nu är vi på väg mot stallet. Halv nio ska vi bygga bana och sen så ska Majsan bli fin:) Kommer nog inte kunna blogga så mycket under dan, men nåt inlägg ska jag väl kunna slänga in.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards