felicialundberg

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Felicia Lundberg - 9 maj 2013 17:42

Sitter nu och gör ingenting. Messat lite med en kompis, men mest tagit det lugnt. Bara jag som hatar åska?! Jag tycker den är extremt läskig! Jag är inte rädd att blixten ska slå ner eller sånt utan just för bullret. Huuuu  Ikväll ska vi faktiskt grilla. Är ju hos mamma och där har vi ju inte världens största uteplats, men vi har köpt en liiiiiiiten klotgrill så det ska nog funka  Nu vet jag inte vad jag ska göra, men vi hörs. Pöss hej

Av Felicia Lundberg - 9 maj 2013 15:51

Av Felicia Lundberg - 9 maj 2013 14:50

Superskönt verkligen. 20 grader och sol, inte helt fel...

Av Felicia Lundberg - 9 maj 2013 08:23

Idag är jag uppe med tuppen, igen.... Vakade vid ungefär 07.30 och kunde inte somna om. Tänkte då att jag skulle hålla på med mobilen, men inser då att den hade 3% kvar. Bestämde mig då för att jag skulle gå upp och duscha. Hade ju inte bättre för mig. Bra beslut för det var verkligen superskönt. Speciellt att hoppa i en morgonrock sen  


Nu sitter jag här och bloggar för er som inte heller kan sova på lediga dagar... Nu ska det verkligen bli super med låååååååånghelg. Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Vi skulle ha åkt o shoppat, men det blev inställt.


 Det blev ingen klänning från Fokiwa.se. Den jag ville ha blev slutsåld på 1 sekund. Har nu köpt en supergullig klänning från H&M Istället. Så den hänger på garderoben och väntar på den 14 juni. Skolavslutning, Woop Woop! Lägger i alla fall en länk till fokiwa för dom har så sjukt snygga kläder.                                                                               

                                                                           http://www.fokiwa.se/


Nu håller mamma på att göra lite frukost så jag ska väl gå upp o hjälpa henne, men ni får något inlägg sen. Puss


Ni får en lite bild på lilla jag som pappa tog när vi fotade till min header  

 

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards