felicialundberg

Alla inlägg under maj 2013

Av Felicia Lundberg - 10 maj 2013 12:20

Nu på morgonen har det inte vart så bra uppdatering, men har haft lite annat för mig än att blogga:) När jag vaknade gick jag upp och åt frukost. Som vanligt. Efter det gjorde jag lite läxa. Matte. Jiho...   Nej men inte direkt min starka sida. När jag kom till att välja kläder gick det åt skogen! Som vanligt gråter jag nästan och säger att jag inte har något att ta på mig, när egentligen hela min garderob är proppad. Nu kom jag och mamma precis hem efter att ha 

"spelat" lite brännboll. Nej men så här är det, min gympalärare vet att jag verkligen hatar att slå bollar med brännbollsträn så hon så hon skickade med ett trä och två bollar. Alltså av omtanke. Så jag slår bollen och mamma kastar tillbaka den Nån gång under eftermiddagen åker jag till pappa. Det är hans vecka nu. Ska va med Tilde. Jag tror att vi ska ladda över bilder jag tog på henne i onsdags. Ladda över dom till dator och kanske göra lite ändringar. Jag vet att det är lite fusk, men det är faktiskt lite kul att hålla på. Lägger en länk till sidan där ni kan ladda ned redigeringsprogrammet. Även fast det är gratis så är det väldigt bra och lätt att förstå. http://picasa.google.com/


Imorgon är det stan med Smilla och Tilde. Går nog mest och kikar lite och bara myser. Blir väl någon fika antagligen :)


Igår åkte jag, Stefan och mamma ut till Gumsbacken. (Ställe med lite affärer och sånt). Där vi gick in på Intersport. Hittade två supersnygga linnen. 120 kr/st eller 2 för 199:- Såklart slog man till på två. Det ena är marinblått och vitt och det andra är lite korall och vitt. Dom kommer användas flitigt i sommar. Det är jag nästa helt säker på. Kommer bild. 


Nu måste jag gå och äta, men vi hörs. Pöss hej


Av Felicia Lundberg - 10 maj 2013 12:09

Följ om ni vill vett'ja

Av Felicia Lundberg - 9 maj 2013 17:42

Sitter nu och gör ingenting. Messat lite med en kompis, men mest tagit det lugnt. Bara jag som hatar åska?! Jag tycker den är extremt läskig! Jag är inte rädd att blixten ska slå ner eller sånt utan just för bullret. Huuuu  Ikväll ska vi faktiskt grilla. Är ju hos mamma och där har vi ju inte världens största uteplats, men vi har köpt en liiiiiiiten klotgrill så det ska nog funka  Nu vet jag inte vad jag ska göra, men vi hörs. Pöss hej

Av Felicia Lundberg - 9 maj 2013 15:51

Av Felicia Lundberg - 9 maj 2013 14:50

Superskönt verkligen. 20 grader och sol, inte helt fel...

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards