felicialundberg

Alla inlägg under maj 2013

Av Felicia Lundberg - 22 maj 2013 15:44

Just kommit hem till mamma. När skolan slutade stannade några från klassen kvar och spelade lite boll (bland annat jag). Direkt efter det stack jag hem till pappa för att leta reda på min hemnyckel till mamma, men det är en annan historia:-) Nu har jag i alla fall kommit hem och har gjort i ordning lite att äta. 

Imorgon drar jag och pappi till Mallis. Woopa! Ska bli så otroligt skönt att komma bort från skolan och allt ett tag. Bara ta de lugnt liksom.

 Ska försöka få in så mycket tidsinställa som möjligt.

Ikväll ska vi ut på restaurang. Vet inte riktigt vart... Vi får väl se. Nu ska jag ta och äta lite. Hörs sen. Puss

Av Felicia Lundberg - 21 maj 2013 20:38

Nu ska ni få ett mer utvärderat inlägg av lektionen. När vi fick hästar blev jag lila förvånad som förra gången. Fick Filius (Fille) en Ponny jag inte ridit på suuuuuuperlänge. Vi jobbade med samma sak vi gjorde förra gången. Ställning på rakt spår. Han var väldigt pigg så ställningarna gick inte så bra. Fokuserade då mest på att få honom kung genom halvhalter. Galoppen var det inte problem med.  Var faktiskt riktigt lugn och samlad. Han var riktigt envis och stretade emot så fort jag skulle vända över, men jag gav inte upp. Valde i alla fall att inte vara med på sista galoppen. Ville inte riskera en ännu piggare ponny. Jag skulle trava på en liten volt innanför spåret, men det blev en blandning mellan galopp och trav, men ändå inte slängtrav:-) Inte supernöjd över mig själv. Men vi tar nya tag nästa lektion! 


Har inte kunnat blogga något från datorn idag. Trådlösa nätet funkar inte. Därför blir det inte så bra inlägg. Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi. Puss

PS. Foto: Stjärnholmsryttarförening

Av Felicia Lundberg - 21 maj 2013 15:25

Är nu på väg til stallet. Farmor och farfar var så snälla att dom skjutsar mig:) Ni får en bättre uppdatering sen om hur det gick.

Av Felicia Lundberg - 21 maj 2013 06:35

Just dragit mig upp ur sängen. Hade klockan på 6, men det blev inte riktigt så:) Idag är det ju stallet efter skolan. Jag sticker bara snabbt hem och byter om och sen drar jag. Hoppas jag får rida "lilla" Sally. Det var verkligen länge sen jag red henne. Hörs sen.

Av Felicia Lundberg - 20 maj 2013 18:47

Just tittat igenom videon där jag och Majsan tävlar. Vill ni   att den kommer upp här?? 


Jag har nyss tryckt i mig lite pizza. Så gott när man äter det, men nu känns det mest äckligt  Mamma är uppe i Stockholm så jag är själv med Stefan och Daniel. Hon kommer hem i morgon kväll. Då bli're restaurang. Har inget speciellt att skriva om nu på bloggen. -Har ni någon idé?- Jag menar t.ex Veckans blogg eller något i den stilen. 

 


Har ni sett den nya omröstningen, här på vänster sida. Var en anonym person som ställde frågan om jag kunde göra en ny. Svara gärna vad ni tycker i alla fall. Imorgon är det i alla fall stallet. Dressyr tror jag. 


Har lite hemligheter på gång som nog kommer upp här snart. Ni får hålla utkik...


 

 

 

 

 

 










Av Felicia Lundberg - 20 maj 2013 17:52

Totalt älskar denna sjukt söta blus från H&M. Små gulliga körsbär på.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards