felicialundberg

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Felicia Lundberg - 6 april 2013 22:00

Just kommit hem från the kidz;-) Blir snart att säga hej till kudden och falla i en djup skönhetssömn. Tidigt imorgon. Kommer ett inlägg precis innan kudden. Helt meningslöst inlägg men bara för att jag har tråkigt...

Av Felicia Lundberg - 6 april 2013 19:50

Förlåt för att bilderna kom så sent. Glömde lägga upp dom. Nu så är vi hos Tuva och Nova. Kort inlägg, men ville bara att ni skulle veta att jag levde. Juste imorgon ska jag hänga med bästade Ida till Finspångs badhus. :*

PS. Vill verkligen ha dom här cammo skorna. Dom är från skopunkten och kostade bara 99kr. Lägger till på min "måste ha till sommaren" lista.

Av Felicia Lundberg - 6 april 2013 14:14

Provar detta istället för essie. Kommer prova det någon annan dag:)

Kommer snart bilder på resultatet.

Av Felicia Lundberg - 6 april 2013 11:46

Nu har jag köpt nagellacket. Hittade ett extra för bara 30 kr. Bild kommer. Om ni kommer ihåg det så köpte jag ju en Loka Strawberry Ice cream. Den var god. Loka kommer ut med 3 nya smaker i år. Nu så provade jag den andra, Lemon pie. Den skulle smaka citron paj, men jag tyckte att den smakade penicillin...man kunde bara ana en smak av citron. Så jag rekommendera den inte, jo, om du vill ha en känsla av sjukhus så kan du köpa den. Nu är det bara en jag har kvar att dricka. Det är chocolate shake.

Av Felicia Lundberg - 6 april 2013 10:16

Har just fått i mig lite frukost. Det blev en avokado och gurk macka med apelsinjuice och yoghurt med bär. Var supergott. Nu så ska jag och mamma så en cykeltur ner på stan. Jag ska springa in på HM en snabba för att köpa ett Essie nagelack på HM's lilla reabord:-) I vanliga fall kostar ett sådant lack 129 kr, men nu kostade det 50 kr! Är en ganska ovanlig grön färg (i nagelack alltså) som jag vill testa och så får jag väl se vad jag tycker. Kommer bilder hur det blev sen.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards