felicialundberg

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Felicia Lundberg - 5 april 2013 20:27

Sitter och myser framför tv:n med min älskling... Ben & Jerry's.

Av Felicia Lundberg - 5 april 2013 16:36

Han är inte så nöjd... Den lilla tjurskallen;-)

Av Felicia Lundberg - 5 april 2013 15:40

Förlåt för usel uppdatering. Har inte hunnit blogga idag. Dagen började med frukost, som vanligt:) Sen så tog jag en dusch för att fräscha upp mig lite. Efter det så la jag mig ute i solen ett tag. Var superskönt! Helt plötsligt hör jag Esox (min katt) komma och tittar såklart upp. Då har en liten söt fågel i munnen och han själv ser ut som om han har vunnit OS:-) Så stolt var han. Jag, som den djurvän jag är, får typ spel och ryter till som jag vet inte vad  . Han blir så paff att han släpper fågeln och den flyger fritt iväg. Han sätter självklart fart i full galopp för att fånga den lilla sötisen  Ställer sig på den högsta grenen i äppelträdet och försöker fånga den med tassarna, men han misslyckas:) Efter den lilla händelsen så tog jag bussen ner på stan för att äta med pappa och Daniel. Nu så sitter jag här och bloggar i alla fall. Höll på att ladda på en video med lite info i, men den kom inte upp. Jag får väl helt enkel berätta via text. Jo såhär är det. Jag har tänkt att starta med Giveaways. Kommer nog en första inom en månad. Ni måste alltså hålla utkik här så att ni inte missar något. Den kan komma vilken dag som helst...

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards