felicialundberg

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Felicia Lundberg - 1 april 2013 20:27

Nu ändrar jag om lite på mina fula naglar igen:) Tycker det är så sjukt kul att kladda på naglarna! Nej nu måste vara social mot lilla Tilde. Puss

Av Felicia Lundberg - 1 april 2013 12:21

Jag har provat en av årets nya Loka smaker, Strawberry Ice creme. Och vet ni vad, DEN SMAKAR VERKLIGEN FLYTANDE JORDGUBBSGLASS! Vill ni ha en försmak av sommar, så köp denna. Smaken är som den läckert rosa korken-jordgubbssöt!

Av Felicia Lundberg - 1 april 2013 09:12

Rubriken stämmer inte riktigt, men nästan:-) Min lilla bästis, min IPhone asså har bara 4% kvar:O Får skriva snabbt! Nu så har jag nyss vaknat. Vaknade av sol i rummet, kan det bli bättre? Ska försöka mig på att göra en videoUPD senare på dagen när jag inte ser ut som en häxa, men vem vet..., jag kanske gör det då också:-)
-Hjälp, bara 3% kvar;'(- Ska snart gå utt och göra lite frukost, men vi får väl höras senare. Puss

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards