felicialundberg

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Felicia Lundberg - 22 april 2013 21:22

Ligger nu i soffan och bara slöar. Helt död. Imorgon är det stallet:* Var egentligen lagfotografering med fotbollen, men nu är jag 99.9 % säker på att jag ska sluta så jag gick inte. Tar hellre en extra dag i stallet och blir skörare på lilla Majsan som inte har någon skötare. Imorgon stallet som sagt. Cojan och lektion. Dressyr står på schemat. Hörs imorgon. Blev ett kort inlägg, men men:)

Av Felicia Lundberg - 22 april 2013 16:19

Av Felicia Lundberg - 22 april 2013 14:40

Som ni ser på rubriken så är jag hemma. Idag var det ju spruta. Det var den sista av tre sprutor vi tog och den gjorde ondast, men jag kan inte säga att den gjorde s***ont   Efter sprutan fick vi titta på film om vi ville, men det var ingen bra film så jag och Elin snackade. Efter det gjorde vi lite diskussionsuppgifter. Var väldigt "lärorikt" om man säger så  Killarna kom tillbaka vid lunch. Efter det så fick vi tillbaka matteprovet... Man kunde ha 17 poäng och jag hade 16 Värsta slarvfelet enligt mig. Glömde sätta dit ett decimaltecken... Under mattelektionen höll jag på att dööö. Var verklige jättetrött. 



Kände under rasten att min mage var lite konstig, men tänkte sedan att det går nog snart över, men så var det visst inte. Sitter hemma nu helt själv med en mage som är dum;-) Har inte så mycket mer att skriva än att ni får ett inlägg lite senare. Puss

Av Felicia Lundberg - 22 april 2013 07:26

Håret blev krusat istället.

Av Felicia Lundberg - 22 april 2013 06:43

...morgon. Just ätit lite frukost:* Nu ska jag snart gå och locka min lilla kalufs. Vet inte varför... Kände bara för det helt enkelt:) Kommer outfit bilder sen.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards