felicialundberg

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Felicia Lundberg - 16 april 2013 21:48

Nu kommer inlägget. Orkade inte plocka fram datorn, så det fick bli ett mobilinlägg:) Började med lite ställande övningar. Kände verkligen att det här skulle bli en bra lektion. Redan i början av lektionen var hon verkligen avslappnad och kändes mjuk. Tidvis gick hon i form. Galoppen också bra. Hon kan vara lite svår att hålla igång, men fattningarna blev bra och allt flöt på:* Har väl egentligen inte så mycket mer att skriva om... Jo juste... Vill verkligen ha denna Barbour jacka! In love!

Av Felicia Lundberg - 16 april 2013 19:40

Ny så skäms jag nästan... Super, usel, mega dålig uppdatering. Har inte hunnit:/ Stallet gick super. Bloggar nu från mobilen. Så jag jag orkar inte skriva ner hela lektion. Ni får ett till inlägg från dator. Kort och tråkigt, men men:)

Av Felicia Lundberg - 16 april 2013 12:37

Hej:* Förlåt för usel uppdatering:/ Glömde helt bort det,., Om typ fem minuter ska vi ha slöjd. Syslöjd-Inte mitt favoritämne precis... Man slipper i alla fall matte:) Ville bara att ni skulle veta att jag lever. Puss

Av Felicia Lundberg - 16 april 2013 12:37

Hej:* Förlåt för usel uppdatering:/ Glömde helt bort det,., Om typ fem minuter ska vi ha slöjd. Syslöjd-Inte mitt favoritämne precis... Man slipper i alla fall matte:) Ville bara att ni skulle veta att jag lever. Puss

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards