felicialundberg

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Felicia Lundberg - 3 april 2013 10:39

Tänkte ha en frågestund så fråga på!
Fråga i kommentarerna, frågerutan eller på mail.
Mail: felicia.tirana@hotmail.com

Ps. Inga oseriösa frågor!

Av Felicia Lundberg - 3 april 2013 10:18

Förlåt för att ni inte fick någon uppdatering från stallet igår. Dels så var det ingen teckning och sen dog telefonen. Tilde tog i alla fall lite bilder när vi höll på med Cojan. Det som gjordes var mockning och borstning:-) Efter vi var klara med det så hade vi en timme tills min lektion skulle börja. Då gick vi mest omkring och gjorde ingen nytta förutom att sprida glädje;-) På lektionen hade jag min lilla pärla Ferdy. Det var markarbete (bommar). Det gick ganska bra, tror jag. I galoppen gick det sådär i början, men det gick bättre mot slutet. Första fattningen så rusade han bara iväg i full gallop, så då kunde jag inte hålla till baka, men sen gjorde jag lite halvhalter och då gick det mycket bättre. Vi jobbade också mycket med ställning. Nu så ska jag äta frukost. Ikväll kommer Yohia till våran lilla stad, så då kanske jag går på det.

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards