felicialundberg

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Felicia Lundberg - 24 mars 2013 18:43

Halloj! Hoppas ni haft en grym heldag. Jag har i alla fall vart och kikat runt i några affärer, men som sagt mest bara kollat runt-Jo juste, köpte ett fodral till nya videokameran jag fick när jag fyllde och köpte också ett par supersöta hörlurar när jag fyllde. När jag kom hem började jag med ett evighetsprojekt! Det började med dom här lurarna. Jag hade bestämt att jag skulle sätta pärlor längs hela lurarna så att de inte skulle trassla ihop sig som alla mina andra gör på något magiskt sätt... Men när jag kanske gjort ca 1/5 så kom jag på att jag har skita dåligt tålamod så nu

ligger dom slängda på mitt skrivbord halvt nakna   Nu så sitter jag och funderar på om jag ska börja med veckans blogg.. -Oj- Nu bestämde sig Felicia för att det skulle hon visst:)


Nu till hur veckans blogg går till. Jo ni skriver t.ex Hej Felicia. Jag vill vara med i veckans blogg för att...

Alltså ni skriver varför ni vill vara med. Sedan måste ni ju självklart skriva vad eran blogg heter. Det ni "vinner" är att jag skriver lite om vad jag tycker om din blogg och självklart länkar jag till den! Men det finns en liten hake...:) Alla kan ju inte vinna så jag kommer lästa igenom alla kommentarer och sedan välja ut några som jag sedan lottar i mellan. Det måste vara minst fem stycken som vill vara med för att jag ska lotta ut någon. Ska försöka göra detta varje vecka. Så alltså nästa vecka på söndag kommer vinnaren. Lycka till!

Av Felicia Lundberg - 24 mars 2013 14:36

Making vloggs with My birthday present...

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards