felicialundberg

Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia Lundberg - 22 mars 2013 21:52

Magen full efter en supergod middag på Resturang Forsen med pappa och brorsan. Nu slöar vi i soffan med hopp om seger för Sverige. Bara några timmar kvar till den stora dagen. Spricker snart av förväntan;-) Ovanligt nog blev det paus när jag slog ner min rumpa i soffan... Vad gör ni en kväll som denna? Nu ska jag åter vara lite social:) Ses...

Av Felicia Lundberg - 21 mars 2013 17:00

Tiden går och inget består… Känner jag måste komma vidare i mitt bloggande. Jag vill skriva om saker som intresserar just Dig, men som också är viktigt för mig själv. Dessutom ska jag bättra mig vad gäller stravfnel – har varit lite väl många sådana, vilket gör min pappa upprörd ;-) Vad händer just nu då? Jo, dagarna blir längre och trots att alla är väder- och vinterdeprimerade kan vi vara tämligen säkra på att snart kommer våren. Efter denna isande kalla vår kommer det säkrert en alldeles, alldeles underbar sommar. Allt annat vore orättvist, vi vinterstela nordbor har gjort oss förtjänta av något extra denna sommar. Men, tyvärr, det är inte sommar riktigt ännu och mycket ska hända, både i naturen och mitt eget liv, innan det är dags att hopp i bikinin, packa strandväskan och pressa på beachen. Närmast, redan jättesnart på lördag (men säg inte till någon) fyller jag nästan tonåring – gäller att passa på att vara barn nu och skylla på det när mamma och pappa är "stygga" eller när jag inte får som jag vill. Som barn får man ju faktiskt, försöka i alla fall, skrika sig till sin egen vilja… Vilka förväntningar har jag då på min STORA dag – förutom alla presenter. Jag kommer, bortskämd som jag är, att få fira födelsedag två gånger ;) På morgonen vaknar jag hos pappa och med tanke på vad jag gjorde på hans födelsedag, frukost på sängen med nybakade muffins, så har jag höga förväntningar redan där. Vad som kommer finns i paketen vet man aldrig, men jag har i alla fall önskat mig häst, hund, cykel, filkamera (sådan med HD som kan både filma och ta bilder (den ska vara liten också, så den alltid kan vara med). Smink och kläder vill jag alltid ha, så hoppas något passar lilla fröken i alla fall. Frågan är om jag kan ha hästen på rummet – HaHa! Nu måste jag göra läxorna och fråga pappa vad jag ska hjälpa till med – jag och brorsan har börjat hjälpa till med maten på kvällarna. Vi blir oftast ganska osams, jag och brorsan, men brukar lösa det och hittills har ingen blivit förgiftad. Dessutom kanske det är bra att börja lära sig lite – så jag kan vara kock på kommande tjejfester. Hoppas ni ser fram mot att följa mina bloggtankar i framtiden, i Felicias blogg 2.0

Av Felicia Lundberg - 20 mars 2013 06:04

Idag så var jag uppe med uppen! Jag gick upp fem för att pappa skulle till Göteborg så jag vaknade av honom. Nu har jag ätit frukost och gått och såsat:) Tänkte göra lite tidsinställda inlägg när jag ändå har tiden. Idag är det inget seciellt i skolan... Vi har lite läxförhör och sånt. Har faktiskt gjort lite videos som ni kan se på min youtube. 


Yotube kanal: Felicia Lundberg 

Av Felicia Lundberg - 20 mars 2013 06:02

Jag tycker att alla som är coola ska kolla in denna blogg=) Http://henrikbarry.se

Av Felicia Lundberg - 19 mars 2013 08:07

?Jeansen//Cubus
?Tröjan//Kappahl
?Kofta//Cubus

Av Felicia Lundberg - 17 mars 2013 19:13

Ledsen för dålig uppdatering! Har inte haft lust och tid... Eller om jag ska vara ärlig har jag typ haft två timmar som jag har gått runt och jämrat mig över att jag inte har haft något att göra, men nog om det. Nu så ligger jag alla fall i badet och mysfaktorn är 100% ;-) Tänkte berätta lite om dagen i alla fall. Först och främst hade min underbara pappa gått upp och rostat mackor och gjort smoothie o varm choklad. Efter det gick jag mest runt och såsade. Vid typ elva tiden tog vi bilen upp till City Gross för att handla lite. Det jag skulle köpa var en hårspray. Jag valde min favvo från Proffs® Den är fullkomligt super dopet bra! Den håller länge och det är lätt att borsta ut håret sen. Jag rekommenderar också klippotekets hårspray. Efter det åkte jag på fotboll med Lollo. Vi var bara fyra stycken som tränade +tränaren då. Så vi körde inte så seriöst. Först klickade vi lite och tränade på det. Sen så tränade vi grymt mycket skott! Kändes verkligen att det var ett bra tag sedan jag spelade. När jag kom hem från fotbollen var maten så gott som klar. Det serverades älgstek med sås, potatis, och sallad. Pappa hade dirigerat ut instruktioner til Daniel om hur han skulle laga maten:D Så det var alltså Daniel (min bror) som stod för maten:) Sen så var det dom där händelse lösa timmarna och nu så ligger jag som sagt i badet. Bjöd på ett lite längta inlägg idag eftersom ni inte fått någon annat livstecken från mig;) Men ni får ha en grym söndagskväll så hörs vi:) Pussi puss

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards