felicialundberg

Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia Lundberg - 28 mars 2013 20:51

Maxfactor, Glossinfinity 135 royal blue.

Av Felicia Lundberg - 27 mars 2013 22:07

Det har inte vart så bra uppdatering idag, jag vet. Nu så håller mina ögonlock på att falla ihop och det år nog snart dags ta en date med min älskade vän kudden. Mina vader värker av ridningen. Det känns som om dom ska sprängas, men lyckligtvis fick mina vader lite massage an Stefano:) Men vi ses imorgon och ha en bra natt.

Av Felicia Lundberg - 27 mars 2013 15:22

Mitt "lilla" mellis som består av:
? Skinkmacka med gurka och avokado
? Halv avokado
? Vaniljyoghurt med mango och jordgubbar.

Kände för att anstränga mig lite extra :)(eller anstränga och anstränga...)
Man kan säga att jag laddar upp för fotbollstränigen ikväll på rosvalla. Taggad till 101;-) Nej, nu måste jag äta så hörs:*

Av Felicia Lundberg - 26 mars 2013 07:38

Valde kläder idag efter vädret... (Tror jag) Det ser kallt ut så där kommer svart inte, men för att liva upp det hela tog jag på mig en neonfärgad tröja:) Hoppa ni är nöjda med min lilla fundering:) Hoppas DU blev nöjd pappa!:) Puss

Av Felicia Lundberg - 26 mars 2013 07:17

Nu så är det morgon igen och jag är som vanligt klar så att jag hinner blogga lite. Men vad gör jag inte för mina små blogg-läsare;-) Har just varit inte och kollat lite statistik och ni är ju grymma! Den här månaden har vi kommit upp i 196 besökare och månaden är ju inte ens slut, men snart är den det:) 200 läsare skulle vara grymt! Kommer nog en ny header snart när jag fått lite bra bilder. Ni kommer inte tro mig, men mina lurar blev faktiskt klara samma dag som jag började. Han visserligen inte sladdarna som leder upp till själva lurarna, men den långa sladden hann jag. Kommer bild. Mina lockar som jag fick igår har hållit väldigt bra. Även om jag kanske har legat och vridit och vänt mig:) Idag så är det inget speciellt i skoaln... Kommer en liten låt som jag tycker är skitabra! 


Hoppas ni tycker den är lika bra som jag tycker   


Hörs sen Puss

Av Felicia Lundberg - 25 mars 2013 22:22

Fick just reda på en hemsk liten sak... Tilde messade och skrev att Lotta och Steffe sånt Olga...:( Det var en liten galen och fulsöt Fransk bulldog. Jag och Tilde har känt henne sen hon var en lite supersöt valp som bet en i tårna och nu kommer man antagligen inte få träffa henne mer... Kommer sakna henne så sjukt mycket även fast hon dampade rätt rejält iblan:D

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards