felicialundberg

Alla inlägg under november 2012

Av Felicia Lundberg - 18 november 2012 10:36

Har nyss ätit frukost och ligger nu i sängen o gör nada! Vet inte riktigt vad jag aka göra idag... Ledig tills någon frågar ;) Kort inlägg...Vet:( Men har inget mer att skriva om:) Bye

Av Felicia Lundberg - 17 november 2012 16:56

Making tacos med la' familia! Stefan ville så gärna va med;) Och självklart skulle han få vara med!<3 Bye

Av Felicia Lundberg - 16 november 2012 21:45

Fris nu, men orkar inte skriva! Så jävla dö ont i magen:( Puss

Av Felicia Lundberg - 15 november 2012 12:10

På rast med bästa Alice och Malin<3 Sen dagas att röra på fläsket när vi kör basket:-) Kram

Av Felicia Lundberg - 15 november 2012 10:05

Står här lite "forever alone" medan mina "mobilnördar" till vänner tittar på Youtube klipp;) Oj... Nu slöt sig även en lärare till dom :D Idag ska jag inte göra så mycket... Kanske ska va med Tilde om hon svarar på mina sms:) Tjarå!

Av Felicia Lundberg - 14 november 2012 20:07

Som ni kanske förstår på rubriken är jag lite frustrerad att den här "viktiga" fotbollsmatchen ska ta över mina singel bönder ;) Men idag hra jag inte gjort så mycket. Ikväll bakade jag maräng och daim tårta med bästa mami!<3 Nu kanske det får bli den "där" fotbollsmathen... vem vet...:) Imorrn ska jag kanske  inte va med nån speciell kompis för att typ alla har träningar :( Vill börjag med kg säsongen i fotbollen nu, men våra tränare verkar inte komma någon vart... Puss

Av Felicia Lundberg - 14 november 2012 10:37

Woop Woop!! Har äntligen fixat sa att jag kan göra ååååååååååååååååååååå :D :D :D Så jäkla freaking happy! 

Av Felicia Lundberg - 14 november 2012 10:21

Fortfarande sjuk :( Men kommer nog till skolan imorrn :D Om ni tyå vill att jag ska ha typ veckans blogg eller giveaway... Kommentera isf det här inlägget eller ställ en froga :) Bye Bye!!

Samarbete?

 

This is me

with picasion
Här kan du läsa om allt möjligt. Skriver mycket om min vardag, stallet och fotar gör jag också:)

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen?
 Helt ok.
 Älskaaar!
 Bra.
 Inte min favorit.

Presentation

När du ändå har hittat hit kan du ju passa på att kika lite :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Inlägg

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards